Chystáte se vstoupit na stránky Poprs.cz s erotickou a sexuální tematikou. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” potvrzuji: Je mi více než 18 let a že jsem dosáhl zletilosti a souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete ZDE.
 zákaznicky telefon poprs cz logo 774 305 098 Po - Pá 9:00 - 17:00  doprava zdarma logo Doprava zdarma nad 999 Kč

» Nejčastější dotazy

Než se rozhodnete nám zavolat, zkuste svou odpověď najít tady.

  • Jak mohu nakoupit?
  • Jakým způsobem mohu zboží objednat?
  • Musím se u nákupu registrovat?
  • Jaká je cena za dopravu?
  • Jakým způsobem mohu u vás zaplatit?
  • Balíte zásilky diskrétně?
  • Je možný osobní odběr zdarma?
  • Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si termín pro vyzvednutí zásilky prodloužit?
  • Otázky o erotickém zboží
  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?
  • Co dělat, když erotická pomůcka přestala fungovat?
  • Jsou naše erotické pomůcky zdravotně nezávadné?
  • Jak se starat o erotickou pomůcku?
  • Jak reklamovat zboží?
  • Máte kamennou prodejnu? Můžu si zboží vyzvednout ještě dnes?
  • Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?
  • Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen. Jak mám postupovat?
  • Kam reklamované zboží zaslat?
  • Máte další dotazy?

 

Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží si můžete objednat přes e-shop www.Poprs.cz, telefonicky na 774305098, přes e-mail info@poprs.cz. Pokud si nebudete vědět rady, rádi vám pomůžeme při tvorbě objednávky nebo při výběru zboží. Neváhejte nás kontaktovat. Zde najdete podrobný postup jak u nás nakoupit.

Musím se u nákupu registrovat?

V našem e-shopu můžete provést jednorázový nákup bez registrace, ale jako registrovaný zákazník budete zařazeni do našeho slevového programu, kde můžete získat slevu až 10% na vaše nákupy.

Jaká je cena za dopravu?

Zde se dozvíte všechny ceny a způsoby dopravy zboží, které vám momentálně nabízíme.

Jakým způsobem mohu u vás zaplatit?

Všechny způsoby, jak na našem e-shopu zaplatit, najdete zde.

Balíte zásilky diskrétně?

Všechny zásilky balíme naprosto diskrétně! Všechny kartonové krabice i lepící pásky jsou bez označení erotický obchod, sexshop. Odesílatelem je RomanZa Zde se podívejte jak vypadá námi zabalená diskrétní zásilka.

Je možný osobní odběr zdarma?

Zboží si můžete zdarma vyzvednout na výdejním místě v Ostravě a nebo na vybraných pobočkách Zásilkovny, tam je to podmíněno objednávkou nad 999 Kč. Adresa výdejního místa

Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si termín pro vyzvednutí zásilky prodloužit?

Pokud si přejete prodloužit termín pro vyzvednutí zboží a vybrali jste si výdejní místo některého z našich smluvních přepravců, kontaktujte prosím jejich zákaznický servis.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?

Ano jistě, ze zákona můžete odstoupit od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej. Z hygienických důvodů nelze vrátit nebo vyměnit erotické pomůcky s porušenou ochrannou fólií, obalem nebo hygienickou pečetí. Spodní prádlo nesmí byt znečištěné a nesmí mít odtrženou nebo poškozenou originální visačku.

Co dělat, když erotická pomůcka přestala fungovat?

Nejprve prosím zkontrolujte stav baterií, produkty s vestavěnou baterií dobijte do plna. U některých výrobků může dojít zmáčknutím určité kombinace tlačítek k uzamčení produktu. Před odesláním produktu na reklamaci s vámi rádi projdeme možné důvody, proč výrobek nefunguje. Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 17:00 hodin na 774 305 098, na online chatu nebo nám napište na email Nefunkční zboží zašlete k reklamaci v souladu s reklamačním řádem.

Jsou naše erotické pomůcky zdravotně nezávadné?

Námi prodávané erotické pomůcky jsou vyrobeny ze zdravotně nezávadných materiálů. Spolupracujeme s profesionály v oboru, a proto nabízíme kvalitní zboží se zárukou původu.

Jak se starat o erotickou pomůcku?

Po každém použití je vhodné erotickou pomůcku minimálně omýt vlažnou mýdlovou vodou. My doporučujeme po každém použití ošetřit pomůcku dezinfekčním prostředkem a poté ji uskladnit na suché místo, kde ji budete mít zase rychle po ruce. Jak správně vybrat a používat erotické zboží?

Jak reklamovat zboží?

Erotické zboží (kompletní, nabíječka) na výměnu nebo reklamaci zasílejte bez dobírky na adresu: RomanZaNet s.r.o., Sokolská třída 2539/63, 70200, Moravská Ostrava. Neposílat na fakturační adresu, zásilka nebude přijata a vrátí se vám zpět. Více informací reklamační řád.

Máte kamennou prodejnu? Můžu si zboží vyzvednout ještě dnes?

nemáme kamennou prodejnu, jenom výdejní místa (zásilkovna). Zboží si můžete vyzvednout již v den objednání pokud je zboží skladem (dostupnost ano – v detailu produktu). Objednávky přijaté v pracovní dny do 12:00 hodin expedujeme ještě v den podání objednávky. Vyzvednutí bude možné na výdením místě, v den objednání po 15:00. V Ostravě si můžete vyzvednou zboží diskrétně zdarma adresa níže.. Objednejte si na našem sexshopu své zboží, my vás budeme diskrétně emailem a pomocí SMS informovat, kdy si můžete zboží vyzvednout. Více informací najdete v sekci platba, doprava

výdejní místo v centru Ostravy:
1) Korejské potraviny (zásilkovna) Sokolská třída 2540/65, 702 00, Ostrava
Otevírací doba: Po–Pá 10:00–18:00

Vše je 100% Diskrétní. Jiné místo k vyzvednutí v Ostravě použijte formu dopravy zásilkovna

Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu. Reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, k maximální spokojenosti zákazníka.

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození přepravního obalu, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenat důvod nepřevzetí. Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v přepravním protokolu přepravce. Doporučujeme uvést formulaci: Přebírám s výhradou!

Kam reklamované zboží zaslat?

Reklamované zboží zasílejte na adresu: Erotické zboží na výměnu nebo reklamaci zasílejte bez dobírky na adresu: RomanZaNet, s.r.o. Sokolská třída 2539/63, 70200, Moravská Ostrava. Pokud chcete odstoupit od smlouvy nebo reklamovat zboží, doporučujeme stáhnout tento formulář a přiložit do balíku se zbožím. Formulář pro reklamaci a vrácení zboží reklamacniformular.pdf (PDF)

Máte další dotazy?
Neváhejte nás kontaktovat!

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NjVhYjEzO